مصاحبه آرشیو خبر ها
اعجاز کریستیانو رونالدو به روایت یوری ژورکائف!

اعجاز کریستیانو رونالدو به روایت یوری ژورکائف!

 

یوری ژورکائف هافبک تهاجمی سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه اینترمیلان ایتالیا در گفتگو با DAZN با اشاره به دیدار حساس یوونتوس در مقابل اینتر ناتزیوناله، شرایط این دیدار و وضعیت بانوی پیر در رقابت‌های این فصل سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را ارزیابی کرده است.

 

با وجود اینکه یووه در سالهای اخیر پیروزی‌های به مراتب بیشتری را در مقابل اینتر کسب کرده اما خوب می‌داند که تنها نراتزوری‌ها هستند که می‌توانند یک رقیب سرسخت برای آنها باشند. البته رقیبان سرسخت دیگری مثل رم، ناپولی، فیورنتینا و حتی میلان نیز همواره مقابل بیانکونری‌ها خوب ظاهر شده‌اند اما این اینتر است که باعث می‌شود تقابل این دو تیم «دربی ایتالیا» نام بگیرد. باید پذیرفت که تنها اینتر ناتزویناله است که می‌تواند با یووه نبردی تمام عیار داشته باشد.
برای کریستیانو رونالدو احترام فراوانی قائلم؛ او چه در زمانی که برای منچستر بازی می‌کرد، چه روزهایی که ستاره رئال‌مادرید بود و چه هم‌اکنون که بازیکن یوونتوس محسوب می‌شود همواره چیزهای فراوانی به تیم‌هایی که در آنهاست می‌افزاید. حضور او در ایتالیا اتفاقی بسیار مهم برای فوتبال این کشور است؛ او بی‌تردید سطح سری آ را ارتقاء خواهد داد و باعث بازگشت بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیا به این لیگ می‌شود.
کریستیانو رونالدو بازیکنی منحصر به فرد است که همیشه تمایل و اشتیاق فراوانی برای فوتبال بازی کردن و پیروزی دارد. او کارکتری بی‌نظیر، کاریزمایی فوق‌العاده در رهبری در تیم و مهارت‌های استثنایی فراوانی دارد که باعث می‌شود او را متمایز از سایر بازیکنان دیگر بدانیم.
در مورد احتمال موفقیت یوونتوس و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا باید با احتیاط بیشتری صحبت کرد. این رقابت بسیار طولانی و پر استرس است و نباید از همین ابتدا با خوش‌خیالی خود را در آن از پیش برنده دانست. البته یووه شانس بسیاری برای فتح این جام دارد اما شخصاً بعید می‌دانم آنها قهرمان نهایی رقابت‌های امسال باشند. من شانس تیم‌های انگلیسی را در لیگ قهرمانان اروپای این دوره بیشتر می‌دانم؛ آنها امسال به مراتب قوی‌تر از سایر رقبا هستند. به نظر من قهرمان یکی از دو تیم منچستر سیتی و لیورپول خواهند بود!

 

گفتنی است کریستیانو رونالدو تا پایان هفته چهاردهم رقابت‌های سری آ، عناوینِ بهترین گلزن، بهترین پاسورِ گل و بالاترین نمره را در تیم یوونتوس در اختیار دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: